14 martie 2013

Depanam amintiri cu doamna Vicentia...



Discuţia a inceput in momentul in care doamna Vicentia l-a revazut pe Alex, beneficiarul Centrului, dupa o perioada lunga de timp. Cu lacrimi in ochi si emotie in glas ea spune: "A crescut cu noi, Doamne, era atat de mititel si se tinea mereu dupa mine…aveam o relatie speciala. Acum ma priveste de sus, e mai inalt decat mine."
Doamna Vicentia are 60 de ani si activeaza ca voluntar in cadrul Centrului Generatii de 5 ani: "Am venit aici intr-o perioada grea a vietii mele. Imi murisera ambii parinti iar centrul Generatii a reprezentat in acel moment un balsam, o alinare a durerii si a neplacerilor vietii. Aici ma simt nespus de bine, sotul meu imi spune de fiecare data ca daca nu as veni atat de plina de viata acasa, nu mi-ar mai permite sa vin pe motivul ca as putea petrece timpul cu el."

Sinceritate, emotie, devotament, incredere, prietenie, asta transmite doamna Vicentia atunci cand vorbeste despre Centru. Ea marturiseste faptul ca in cei 5 ani de voluntariat, ea a acumulat un imens bagaj de amintiri de nepretuit si legaturi extrem de frumoase.

De-a lungul timpului ea a participat la majoritatea activitatilor desfasurate la centru: obiecte decorative, cor, dansuri, aerobic, pictura etc. cu multa implicare si dorinta de a fi un sprijin pentru cei mici. 

Va multumim, doamna Vicentia, sunteti un exemplu demn de urmat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu