3 aprilie 2013

Petrecere cu surprize

Petrecerea organizata pentru a sarbatori beneficiarii nascuti in luna martie a fost una cu adevarat speciala. Cei mici alaturi de cei mari s-au amuzat si in acelasi timp s-au cunoscut mai bine prin intermediul jocului.


Le-am cantat “La multi ani” sarbatoritilor, avand drept acompaniament chitara manuita aprig de Silviu. 


Vi-l amintiti pe Silviu? A fost colegul nostru timp de un an de zile si le-a facut o surpriza placuta copiilor si doamnelor cand a aparut la petrecere cu chitara.


… si astfel corul intergenerational s-a marit. Am fost peste 40 de membri si credeti-ma, toti am cantat minunat! Tema principala a fost “primavara” din dorinta de a imbuna vremea de afara. Repertoriul a fost variat, de la cantece pentru copii, pana la Tudor Gheorghe. Si se pare ca am cantat mai mult ca perfect, judecand dupa vreme … cel putin pana azi :). 


Si nu in ultimul rand ne-am “despartit” de colega noastra Magda intr-o maniera dulce si cu zambetul pe buze, asa cum am invatat la cursul ei. Ne-a fost drag sa ne fie alaturi in toate aceste luni. Ne-a promis ca ne va vizita des si va continua sa pregateasca pentru beneficiari minunate cadouri dulci.


Magda le-a adus copiilor carti de povesti si a pregatit un impresionant tort cu etaj, ornat cu margarete. Nu a fost o surpriza ca avea un gust senzational!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu