17 aprilie 2013

O vizita deosebita...

Una dintre vizitele extrem de placute, din ultima perioada, a fost a unei familii din Statele Unite ale Americii. Le-am prezentat Centrul si activitatile noastre, am vorbit despre beneficiari, iar ei ne-au vorbit despre scopul vizitei lor in Romania si planurile de viitor ale fetelor. Asa am aflat ca cele doua fete sunt de origine romana si au fost adoptate in anul 1991. De atunci ele nu au mai fost in Romania. Interesul familiei privind Centrul Generatii se datoreaza mai cu seama faptului ca una dintre fete este implicata in proiecte ce vizeaza sprijinirea copiilor aflati in dificultate si in viitorul apropiat va veni, prin intermediul facultatii, sa studieze in Romania si isi doreste foarte mult sa faca voluntariat la un centru de zi pentru copii. Foarte frumos!! ...dar, si mai frumoase mi s-au parut cuvintele mamei care a declarat intr-un mod extrem de emotionant: "Romania mi-a facut cel mai frumos cadou...fetele mele."






Au tinut neaparat sa viziteze si sala de sport :).



....si au participat impreuna cu beneficiarii la cursul de dans, sustinut de voluntara noastra, Alexandra.

Foarte sociabile, cele doua fete s-au imprietenit repede cu cei mici si au jucat Monopoly cu ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu