19 aprilie 2013

Jocuri in aer liber

Ne place sa profitam de momentele frumoase pe care ni le ofera viata...Unul dintre ele este vremea placuta de afara :). Soare, aer curat, iarba verde, joculete si multa, multa buna dispozitie. De toate aceste lucruri am avut parte astazi impreuna cu beneficiarii si voluntarii de la Generatii. Ne-am adunat intr-un numar mare si am dat tonul jocurilor si activitatilor in aer liber. Am inceput cu un joc de autocunoastere in care am format un cerc si fiecare dintre noi trebuia sa se prezinte si sa-si asocieze numele cu un obiect din casa, emitand sunetul obiectului respectiv: ex. Sunt Anca si sunt aspirator (cu sunetul potrivit acestui obiect). Ideea este ca participantii trebuie sa fie atenti pentru ca inainte sa vorbeasca despre ei, trebuie sa-si prezinte colegii dinaintea lui. Foarte distractiv pentru toti, insa mai dificil a fost pentru ultimul participant care a fost nevoit sa tina minte toti participantii dinaintea lui :).


Avem si voluntari noi, deci, ne-a fost util acest joc sa ne cunoastem mai bine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu