23 aprilie 2013

Momente inedite de ziua Pamantului

Pentru ca ne place ca fiecare moment la Generatii sa fie unic, am marcat si ziua Pamantului asa cum stim noi mai frumos. Reteta? 7 "condimente" puternice si implicate de la compania UEC Bucharest GE - Aviation (cei 7 voluntari :), 16 copii plini de energie si entuziasm si cativa voluntari de-ai nostri inarmati cu buna dispozitie si fapte bune.

Angajatii GE - Aviation au venit cu minunata idee de a realiza o actiune ecologica ce consta in activitatea de a planta flori impreuna cu copiii nostri, in spatiul verde din incinta liceului UCECOM, unde se afla si sediul nostru. Am ras, am socializat, am aflat insemnatatea zilei de 22 aprilie si cel mai important, am simtit fiecare dintre noi pe propria piele (mai cu seama copiii) ca nu este usor sa plantezi o floare ci trebuie sa urmezi multi pasi, mai ales pentru a avea o gradina frumoasa.

La final, nelipsita poza de grup cu cei care au rezistat pana la sfarsit si spre  deliciul copiilor, voluntarii de la GE Aviation au jucat fotbal impreuna cu ei.

Ne-am impartit in doua mari echipe..."Echipa Zambilelor"



...si "Echipa Boboc"



Copiii au invatat cum si cat este de util sa lucrezi pentru mediul inconjurator.






...Copiii si-au luat revansa la fotbal...daca cei mari i-au invatat sa planteze flori, cei mici i-au invatat sa joace fotbal :).



La final, am pozat triumfatori pentru cele doua activitati benefice pe care le-am realizat.
Multumim mult GE - Aviation. Va mai asteptam cu astfel de idei. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu