3 iunie 2013

Petrecem de 1 iunie :)

Luna aceasta am avut doua motive sa petrecem: 1. Copiii nascuti in luna mai si 2. Ziua Internationala a Copilului - 1 iunie. Am inceput petrecerea cu un joc numit "Postasul" in care numele tuturor participantilor sunt scrise pe o lista. Toti sunt asezati la mai multe mese, in grupuri, iar fiecare masa are o lista numerotata cu toti participantii. Se alege un postas, care are ca misiune sa duca "scrisori" la destinatari. Participantii au ocazia de a scrie pe biletele, mesaje catre oricine din grup, iar persoana care primeste biletelul, trebuie sa ghiceasca de la cine l-a primit. Scopul jocului este cel de a da ocazia participantilor sa exprime un gand bun unei persoane pe care o apreciaza si nu au curajul sa-l spuna in fata. Chiar a functionat, fiindca cu acest prilej copiii au avut curajul sa-si exprime multumirile fata de seniorii nostri care ii ajuta si ii sprijina intotdeauna cand au nevoie de ajutor. Ne-am amuzat si cu anumite declaratii de dragoste ale micutilor :). Am cantat "la multi ani" sarbatoritilor nostri, am mancat cel mai bun tort, gatit de prietena noastra draga Magda, am dansat si la final, cei mici au primit jucarii de la Lego.


Ii multumim Magdei pentru deliciosul tort...iamiii


Doamnele noastre ne invata sa dansam :).


Va prezint o mica parte din frumoasa familie Generatii :). Multumim celor de la Lego pentru jucarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu