18 decembrie 2012

Targ de produse handmade si prajituri homemade...

N-am mai postat de ceva timp iar asta pentru ca n-am avut timp. Astazi am ales sa-mi iau o mica pauza. De ce? Sa ma laud fireste.... glumesc.

Ieri am participat la primul meu minitarg cu vanzare de prajituri si mancarica. Astea ma privesc pe mine in mod direct.




De vanzare la targ am avut si tot felul de obiecte decorative realizate de copii impreuna cu varstnicii si tinerii sub indrumarea Ioanei. Am avut cele mai mari emotii, nestiind daca ceea ce am pregatit va fi sau nu pe placul celor care ne-au oferit gazduire pentru cateva ore. Cu aceasta ocazie am pregatit: tarta cu ciuperci, tarta cu piept de pui, tarta cu sunca si frisca... atat de mancare... iar la capitolul dulciuri am ales negresa cu banane, english cake cu glazura de lamaie, prajitura cu cocos precum si prajitura moasului adica red velvet cu crema de ricotta si glazura de ciocolata. De vandut am vandut aproape tot... asa ca am strans cativa banutzi pentru copii... sunt tare mandra...



Obiectele decorative create la Centrul Comunitar Generatii au fost si ele foarte apreciate. Cele mai cautate si mai apreciate au fost globurile din ipsos pictate manual precum si fulgusorii de nea.



A fost o zi minunata... mi-a placut mullllllllllllllllllttttttttttttttttttttttttttttttttt!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu