18 decembrie 2012

Ne pregatim sa-l intampinam pe Mosu'

           Astazi ne-am simtit ca in Ajun! Am decorat cu drag sala de sport a Colegiului UCECOM unde vom organiza maine petrecerea de Craciun dedicata beneficiarilor Centrului Comunitar Generatii.

        
          Ca intotdeauna ne-am putut baza pe ajutorul voluntarilor. Mihai si Robert au ascultat linistiti si calmi fiecare indicatie si fiecare nehotarare a mea. Sus ... jos ... mai la stanga ... nu, nu e bine, mai bine mai la dreapta.


        Iar fara sprijinul Trupei de teatru Lupeto, care ne-au oferit decoratiunile nu am fi putut sa cream un mediu atat de placut.


         Oricum dincolo de oboseala, lipit, dezlipit si scuturatul sclipiciului de pe haine, ne-am distrat. Ne-au ajutat si cei mici, entuziasmati de gandul ca maine va veni Mosu'.


        Stiu ca e tarziu si suntem obosite, dar uitandu-ne la rezultatul muncii noastre ne incarcam bateriile pentru a face fata unei noi zile grele, dar frumoase. Maine vom vedea o multime de oameni dragi multumiti si zambitori. Si ce poate fi mai frumos de atat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu