6 decembrie 2012

Petrecerea voluntarilor


Ieri seara ne-am sarbatorit voluntarii intr-o atmosfera plina de voie buna, cantece si dans, in Club MOJO.


             Am facut karaoke … toti am cantat senzational … unii cu adevarat senzational, altii mai mult cu prezenta scenica.



Am dansat pe ritmurile impuse de colegii nostri indragostiti de scena si microfon.


         Am impartit cadouri simbolice oamenilor dragi care ne daruiesc din timpul lor si care ne sunt alaturi de fiecare data cand ii rugam sa ne ajute.


   Ar fi greu si chiar imposibil sa ne desfasuram toate activitatile fara acesti voluntari dedicati care pun pasiune si profesionalism in fiecare minut pe care il petrec alaturi de beneficiari.


            Va multumim dragii mei!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu