13 noiembrie 2012

O zi cu gust de vara....

Imi place primavara , e asa frumos sa fii martor la renasterea naturii. Ce sentiment placut si ce bine te simti cand treci pe sub copacii incarcati de flori parfumate.
O Doamne, dar ce bine e sa vezi crengile copacilor lasate sub greutatea fructelor coapte... si ce bune sunt ciresele, visinele, zarzarele.... Offf ce departe-mi pare primavara si vara. O si ce bune sunt ciresele si mai ales visinile.

Dar azi (de fapt ieri) mi-am propus sa aduc vara in sufletele noastre pregatind o delicioasa prajitura incarcata de visine. Impreuna cu copii am garnisit prajitura cu o fina crema de ricottta si ciocolata alba. Pentru ca aspectul conteaza am ornat prajitura cu fulgi de ciocolata neagra. Rezultatul mai jos...
Muncim de zor...

Munca e bine impartita
Si rezultatul final...

Si o bucatica pentru voi...
luati o gurita de prajitura, inchideti ochii ... simtiti gustul verii? Eu da...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu