19 iulie 2013

Ne-am relaxat la Gradina Botanica

De dimineata ne-am intalnit cu mic si mare la Centrul Comunitar Generatii si am plecat impreuna la Gradina Botanica. 


Ne-a captivat frumusetea florilor diverse, racoarea, linistea ce ne inconjura si mai ales ratustele vesele si galagioase. 


Fiecare popas facut in jurul bancutelor aflate la umbra a fost un bun prilej sa discutam linistiti despre planurile fiecaruia, despre cum am petrecut vacanta pana acum si mai ales sa ne amintim momentele frumoase petrecuta in tabara.



Doamnele le-au adus copiilor bomboane, jeleuri si prajiturele facute in casa, iar cei mici le-au multumit cu imbratisari si zambete largi.



Am facut o multitudine de poze si va lasam cateva ca dovada a unei zile frumoase de vara petrecute in familia "Generatii".







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu