24 ianuarie 2013

Seniori demni sa ne mandrim cu ei


Doamna Ani este în vârstă de 72 de ani și activează ca voluntar în cadrul Centrului Comunitar Generaţii de aproximativ 2 ani. A lucrat ca profesor de matematică, are 2 copii stabiliti în altă ţară, iar soţul dumneaei a decedat în urmă cu 2 ani. Acest eveniment a determinat-o pe doamna Ani sa se implice în activităţi care să o ajute să inlature sentimentul de singuratate. Dupa indelungi căutări pe internet ea a ales Centrul Generaţii: “mi s-a parut extrem de interesant faptul ca aici intalneam atat varstnici cat si tineri si copii”. Doamna Ani marturiseste faptul ca ii place enorm sa lucreze cu copiii: “ma simt extraordinar de bine in preajma copiilor”.

“Centrul Generatii reprezinta pentru mine un loc ideal unde ma simt bine si ma pot desfasura. Ma bucur ca am ales acest loc”, mărturisește doamna Ani. Ea se implică in foarte multe activitati desfasurate in cadrul Centrului: cursul de gatit, realizarea obiectelor decorative, cor si ofera sprijin copiilor in realizarea temelor. Rolul doamnei Ani in Centru este foarte important, ea este in primul rand un bun prieten al copiilor, iar prin experienta sa de viata, este un exemplu extraordinar pentru ei. Prin implicarea, bunatatea si blandetea sa, doamna Ani reuseste intotdeauna sa comunice si sa lucreze eficient cu cei mici.

Doamna Ani consideră faptul că implicarea în activităţile din cadrul Centrului au avut un impact puternic în ceea ce privește starea sa emoţională de după decesul soţului: “Faptul că am venit aici, m-a ajutat extrem de mult. Generaţii mi-a umplut golul rămas după decesul soţului meu și mi-a oferit șansa să-mi fac prieteni noi și să mă simt utilă prin activitătile pe care le desfășor aici.”
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu