21 ianuarie 2013

Tinerii talenti – voluntari la Generatii

Voi cum ati petrecut sambata? Eu m-am relaxat alaturi de 3 din bursierii programului “Tinere Talente”, sustinut de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei.


Impreuna am pictat tablouri vesele pentru a crea un spatiu mult mai cald in cabinetul de consiliere pe care il folosim atunci cand beneficiari nostrii au nevoie de un suport mai profund.


Sambata am cunoscut o mica parte din lumea artistilor si recunosc ca mi-a placut. Am admirat tineri cu mult talent, dar si cu o minte agera si un suflet mare. Ne-am impartasit detalii ale profesiilor noastre si ne-am relaxat pictand.


Intr-o atmosfera atat de placuta nu am realizat cand au trecut orele pe langa noi … doar lumina tot mai slaba de afara ne-a facut sa realizam ca se apropia seara.


Va multumesc Andreea Badescu, Catalina Florescu si  Raluca Mandita pentru tot ajutorul acordat.


Datorita voua cabinetul de consiliere va fi mult mai primitor!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu