15 iunie 2012

Sfarsit de an scolar

Peste mai putin de o saptamana se incheie inca un an in casa “Generatii”. A fost un an plin de surprize, de voluntari minunati si dedicati carora nu gasim suficiente cuvinte sa le multumim.

  
Un an in care peste 50 de copii au simtit ce inseamna sa fii ajutat si iubit de oameni care nu au nici o datorie sa o faca.


Un an in care tinerii nostrii au invatat, plini de emotie, pentru bacalaureat si s-au pregatit sa faca urmatorul pas in viata de adulti: gasirea unui loc de munca.


Un an in care “bunicutele” ne-au demonstrate inca o data ca dragostea de aproape nu are varsta, iar energia si caldura sufleteasca nu inceteaza sa exista nici atunci cand anii se aduna la purtator.


Un an in care echipa “Generatii” a devenit mai unita, mai vesela, mai plina de viata. Impreuna am sprijinit fiecare familie aflata in impas, am ascultat atenti fiecare vorba batraneasca si am oferit copiilor si tinerilor cadru optim de educatie si un exemplu de familie unita.


Iar intr-un final mai fumos ca in basme am incheiat anul scolar mandri ca si de data acesta am putut fi de folos comunitatii in care traim.


Noi nu vom lua vacanta. Ca in fiecare an, din ultimii 5 in care am trait aici, centrul va ramane deschis pentru a-i ajuta pe cei mici sa se distreze cu folos. Vom merge in tabara, vom organiza picnicuri in parc, vom vizita muzee, vom picta, dansa, face sport, vom oferi meditatii celor care au nevoie si lista nu se incheie aici.



 Va fi o altfel de vacanta acasa la Generatii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu